torsdag 20. januar 2011

Mitt første minialbum!

Jeg har endelig lagd ett minialbum, er ikke kjempe fornøyd med resultatet, men tror på at øvelse gjør mester!!

Det er til Karoline sin mormor.
Alt jeg har brukt unntatt alpha er fra My minds eye sit kit, alphabet soup

 Fremsiden

Mormors lille skatt / badenymfen
Gode venner / bade i basseng

Teksten; hva er ett barnebarn / Nydelige Karoline



Tv-slaven / Hva er dette? Første møte med SNØ!


Tekst; Kjære mormor / Tutta e gode å ha



Klar for barnehagen / teksten; en mormor

5 kommentarer:

  1. Så fin den er! Du er flink :D
    Tenker nok mormor blir glad :D

    SvarSlett
  2. den ble kjempe flott mari!! Mormor kommer til å bli kjempe glad :)

    SvarSlett
  3. Nyyydelig, Mari... Sikkelig flink du er :-) Hvor ha di fått i ringen for å holde på plass albumet???

    SvarSlett
  4. Ringen fulgte med de små runde "pappplatene" dette er ett lite chipboardalbum som jeg kjøpte på nett ett sted. Men vet de selger ringer løst også.

    SvarSlett
  5. Jeg får så lyst til å lage et minialbum jeg også når jeg ser hva de dere lager ;)

    Er så hyggelig måte å ta vare på gode minner! =)

    Flott gave å gi til mormor da =)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -