søndag 21. november 2010

VINNEREN AV MIN BLOGCANDY ER!!!!!!!

Vinneren av denne flotte bloggcandyen skal jeg straaaaks avsløre!


Jeg talte opp antall kommentarer i bloggen, de som hadde kommentert flere ganger fikk selvsagt ikke flere muligheter, men telte som en.
Jeg ba mannen min si ett tall  og vinneren BLE






























ANE!!!!!

GRATULERER SÅ MYE!!!!!
GAVEN sendes i posten i morgen!!

Håper den faller i smak!!!


Vil også gi en stor takk til alle som deltok, jeg kommer nok til å ha en ny candy i februar/mars engang, så bare følg med!!!!

8 kommentarer:

  1. jipppiiiii!! Nå blei eg glad!! Tuuuusen takk :D

    SvarSlett
  2. Åååå så heldig Ane er, gratulerer!! :)

    *ikkemisunneligidetheletatt*

    Hehe....

    SvarSlett
  3. Gratulerer Ane - heldiggris :D
    Husker du hvor stempelet er fra Mari?
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  4. Magnolia eller trestempelet?

    Magonila er kjøpt på Paprigleder og tre/tekst/bakgrunnsstempelet er fra panduro=)

    SvarSlett
  5. Hei igjen:)
    Mente trestempelet - så fint at det nesten blendet resten av tinga...hehe:))
    Takk for svar og nå krysser jeg fingrene for at de har spart et til meg på Panduro:))
    Ha en flott mandag!
    Klem fra Inger

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -