lørdag 1. august 2015

Utenfor komfortsonen - herrekort

Da er det klart for en ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb, denne gangen vil vi at du skal utfordre deg selv å lage noe utenfor komfortsonen. For meg ble det ganske snart klart at herrekort ble det rette for meg, da dette rett og slett er noe jeg helst unngår.... Kortet er ett bestillingskort og eter mye om og men ble jeg fornøyd. Her er min løsning:

Her er mitt herrekort som skulle være i blått, rødt og svart, jeg fikk ikke helt fargene til å overens så det ble blått og svart utenpå og rødt og svart inni. Bilde utenpå er fre North star design, sugerørene fra søstrene grene og filmrull og diesene er fra Tim Holtz


Kort til en jubilant som ble 40 år.


Gratulerer, gratulerer står det på polsk inni kortet. 


Håper du tar turen innom Nordsalten Hobbyklubb og lar deg inspirere av de flotte dt-bidragene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -