lørdag 1. august 2015

Alt er lov!

Da er en ny utfordring ute hos Kort o mania! Denne gangen er rett og slett temaet Alt er lov!
Vi i i design teamet er så heldige og bli sponset med lekre motiver fra Lacy Sunshine Stamps

Jeg har brukt ei herlig søt jente på en bursdagstag.

En søt liten tag til min herlige jente som blir 6år den 2.august.


Denne gangen har jg ikke fargelagt motivet med tusjene mine, men med Lyra groove slim fargeblyanter. Brukt dies til å stanse ut blomsten og pyntet den enkelt med blomster fra WOC.

Håper du tar turen innom Kort o Mania og lar deg bli inspirert av alle de flotte DT bidragene. 
Gleder meg til å se hva DU velger å lage.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -