mandag 16. februar 2015

Kalender - en gave til mamma

Jeg fikk lyst å lage en liten ting til mamma og sende i posten. Det er jo alltid så kjekt å få noe annet enn regninger og reklame! Valget falt på kalender, som jeg lenge har hatt lyst å prøve meg på.
kalenderen falt i smak og bragte glede, akkurat det som var planen.

Kalenderen henger i en henger fra melissa frances. Den er laget på en bakgrunn av craftkartong, så ett mønsterark fra pion desing, deretter er arket er kledd av brede blonder. Pyntet med litt gesso, knapper og endel blomster. Samt hyssing og litt stempeltrykk. Jeg har hatt hatt rosa frantage på kartong og smeltet som jeg har stanset ut rundinger av og lagt under blomstene.

Ett herlig vintagebilde.





Jeg vil delta på følgende utfordringer med denne kalenderen :)
Card and scrap - Utfordring #91 - alt er lov
Kort o mania - Utfordring #124 - bingo blonder, blomster og lag på lag



4 kommentarer:

  1. Kalenderen din ble nydelig! Så fint harmoni i fargene, og blomstene rammer fint inn bildet.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Nydelig kalender, flotte detaljer og flotte farter.Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Kalenderen var helt nydelig!! flotte detaljer og farger.
    Tusen takk for du deltar hos Kort’O Mania.
    Håper å se deg senere.
    Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -