mandag 16. september 2013

Eksplosjonsboks - bursdagskort

Min gode venninne Charlotte feiret sin 40 års dag på lørdag, og en så god venninne fortjener ett skikkelig kort, så da ble det en eksplosjonsboks. Jeg skulle ha plass til en liten flaske i midten så derfor måtte jeg endre litt på målene til boksen, men det ble bra til slutt. Boksen har tre lag.


Boksen er laget av vanilla bazzil, pyntet med bånd og blomster utenpå.

Blomster fra, Prima og WOC, sommerfugler fra Karen Marie klip og en stripe med dymo på toppen, 
båndet er ett gammelt kjøpt for lenge siden hos papirgleder. 

Noen glimt av innsiden :) Mønsterarkene som er brukt er fra Maja Design sin kolleksjon Vintage Spring basics. forskjellige stempler hovedsaklig fra Kort og Godt.

Min venninne er glad i Baileys så da plasserte jeg en liten flaske midt inni boksen :)


Jeg deltar på følgende utfordringer med denne boksen;

Papirdokkene - #51 Stempel på en kreativ måte http://papirdokkene.blogspot.no/2013/09/utfordring-51-september.html





5 kommentarer:

  1. Normale dødelige vil vel ikke omtale dette som et kort, Mari... Jeg er mer enig med Charlotte som omtalte det som kunst da hun fikk det. Du er utrolig dyktig, jeg har aldri sett noe lignende! Magiske Mari <3

    SvarSlett
  2. Så flott den ble! Skikkelig lekker! Og så fin header du har fått på bloggen din!
    :) Klem

    SvarSlett
  3. Et nydelig blomsterhav:)
    Tusen takk for at du deltar på åpningsutfordringen hos Cherish This:)

    SvarSlett
  4. Leeekker! Kjempe fin den ble! Nydelig blomster oppsats på lokket. Takk for du deltar hos kort o mania! Klem fra dt ane :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig :) Tusen takk for du deltar på Cherish This:)

    Klem Mette

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -