søndag 15. september 2013

#81- Bling it on - DT-bidrag

Da er det en ny kjekk utfordring ute hos Nordsalten Hobbyklubb, denne gangen er det tema BLING, hvem liker vel ikke det? Jeg syns det var en kjekk oppgave, og har laget en LO av datteren min Karoline.

Ta turen innom Nordsalten hobbyklubb du også og la deg inspirere av de flotte dt-bidragene.


Her er mitt bidrag :)



Her har jeg brukt kraftkartong, masker, gesso, og glimmermist til å lage bakgrunnen.


Rampejentå vår, hun ser skikkelig rampete ut der hun sitter og ser ut som hun har sorte englevinger. 
Jeg har brukt flere typer bling spredt rundt bilde, bling fra kort og godt og papirgleder.




Tittelen er skrevet med glitter thickers og alfabet klistremerker fra Jenny Bowlin.









1 kommentar:

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -