fredag 1. februar 2013

NSHK har BURSDAG

Ja denne mnd fyller Nordsalten hobbyklubb 3 år!
Så denne måneden gjelder det å følge med inne på bloggen vår!

Vi starter i dag med første utfordring, og den har akkurat tema BURSDAG!

Jeg har laget dette kortet til utfordringen!






Her har jeg brukt ark fra Melissa Frances, stempel fra saturated canary som jeg har fargelagt med promarkers, og tekststempel fra North Star Stams, blomster fra WOC.
Den store diesen er fra spellbinders og den lille er fra Marianne Design



Ta turen inn til Nordsalten hobbyklubb og la deg inspirere av alle de fine DT- bidragene!
Husk å følge med på bloggen vår denne måneden :D







1 kommentar:

  1. Et herlig bursdagskort! Jeg likte godt den prikkete bakgrunnen sammen med alle ballongene jenta holder :)
    Klem :)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -