søndag 27. januar 2013

Minialbum - en julegave


I løpet av høsten brukte jeg endel timer på en julegave, som jeg gledet meg veldig til å gi. Ett minialbum fra min nevø og fadderbarn, Heine sin dåp.


Albummen er laget av brune papirposer, samt at jeg har brukt kartong innvendig til å lage noen ekstra sider mellom posene. Dette ble resultatet.



Så har jeg laget litt journaling steder her og der slik at foreldrene kan skrive egne notater :)


























Veldig kjekk gave og gi bort, spesielt når den blir så bra mottatt :)


















4 kommentarer:

  1. Så fin bloggen din var da..Å det albummet var nydelig, veldig kjekk gave å få, og veldig godt for den som laget det når mottakeren blir glad :)

    SvarSlett
  2. For et vakkert album ;) Jeg er så glad i minialbum, morsomt å lage også, og som du sier veldig morsomt å gi bort.
    Klem

    SvarSlett
  3. Heia,
    så utrolig lekker bloggen din har blitt. Likte "make-over" masse:)
    Og så utrolig vakker gave du har gitt til din nevø. Og ekstra kjekt når de som får gaven forstår arbeidet bak og liker den.
    klem fra Bente

    SvarSlett
  4. For et nydelig minialbum! Det må jo bare være en fantastisk gave å få! Og så var bloggen din blitt veldig flott også :)
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -