mandag 4. april 2011

Resultatet fra Papirfesten!

Her kommer det jeg fikk laget på Papirfesten på lørdag

Vintagekort - konfirmasjon






Tag'en bakom har jeg laget med bakgrunnsstempel fra Tim Holtz, konfirmasjonsstempelet er fra North Star Stamps, metallpynt er også fra Tim Holtz, brads og hyssing. Husker ikke hvor arkene er i fra....


Bryllupskort





Her har jeg brukt rosa og creme farget bazzil og ett nydelig mønsterark fra kort og godt.
Stempelet er grunge flourish hearts fra stempelglede, tekststempelet er fra Ladybug.


Konfirmasjonskort til jente







Her har jeg også laget tagen selv, og farget stempeltrykket med distress.

Familie!



Sweet










5 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har laget Mari! Skjønner det har vært en produktiv helg, - nå er du i siget! Jeg likte spesielt godt Sweet LO'en, ser en viss påvirkning fra kurset der tror jeg..? sjablong og glimmermist? Herlig! Nydelige farger! Gleder meg til fortsettelsen!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Wow, fikk du laget alt det i helgen? Du er utrolig flink. Likte veldig godt det konfirmasjonskortet.

    SvarSlett
  3. Du e knallflinke, Mari! Og det va sååå kjekt å scrappa sammen med deg i helgå!

    SvarSlett
  4. Fantastisk flin du er!!! Er inponert over alt du fikk til i helgen!! likte alt kjempegodt, men det som inspirerte meg mest er nok sweet LOen og gutte konfkortet!! digga alt med det!!!!

    SvarSlett
  5. Sier det igjen jeg. Kortene og LOene du laget på papirfesten ser enda bedre ut i virkeligheten;)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -