tirsdag 12. april 2011

Blog award!

Jeg har fått en kjempe koselig award!! Den har jeg fått av Kali - en vimses hverdag. Med awarden følger en utfordring, den går ut på å fortelle 8 ting om meg selv.


Så da får vi se her

1. Jeg er en ekte tvslave.....

2. Jeg elsker å gå på kino

3. Jeg spiser verken sukker eller noe særlig med karbohydrater

4.Jeg er ett ekte B menneske som liker natterangling og det å kunne sove lenge :D

5. Jeg elsker å ta bilder

6. Jeg er alt for glad i typiske jentefilmer, gjerne romantiske

7. Å få blomster varmer utrolig godt hos meg

8. Jeg liker meg ikke alene hjemme, og elsker alarmen vi har fått i hus.




Så skal awarden sendes videre til 5 stk, jeg velger å sende min videre til:


Karen Elise - med sin flotte blogg kortfryd, hun lager utrolig mye flott
Ane - som har sin flotte blogg Anes Plass, hun inspirere stort!
Bente - som jeg beundrer stort, hun er en dyktig scrapper!
Bettand - med sin flotte blogg Bettands hobbykrok, ei dyktig jente 
Henriette - som har en NYDELIG interiørblogg, som inspirerer stort 








5 kommentarer:

  1. Takk takk så hyggelig. Får legge den inn så snart jeg orker:)

    SvarSlett
  2. så kjekt! Tusen takk :) Fikse det når jeg får tid :)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -