onsdag 16. mars 2011

Resultatet fra Eikangertreffet

her er det jeg fikk til på Eikangertreffet, har en LO til men den er ikke helt ferdig så den får dere ikke se enda...

Dika, det er det Karoline sier når hun vil ha drikke, dika, mamma, meia dika.
På de bildene jeg her har srappet kunne hun selvsagt ikke prate, men jeg syns de passet så godt, så da ble overskriften Dika =)

- Dika - 

Her hr jeg brukt, 
Bakgrunn: hvit bazzil, to ark fra Maja sin sommer kolleksjon
Thickers, journaling papir fra makin memories, og filmstrip fra Tim Holtz.


- Smil til kamera Karoline -



Her sitter Karoline på gudmor Ane sitt fang.
Jeg har hovedsaklig brukt grå og rosa bazzil.
Den grå bazzilen har jeg brukt en Martha Stewart punch  på slik at jeg kunne tre båndet.
Sommerfuglen fikk jeg av Lene P, i utfording å bruke den på en LO.

5 kommentarer:

  1. Kjempefine! :-)))
    og Såå skjønn jente dere har <3

    SvarSlett
  2. Kjempefine begge 2, men jeg falt helt for den siste der, LO med en god stemning. <3

    SvarSlett
  3. Likte veldig godt begge2 jeg. Fine effekter du bruker i LOene dine. Har mye å lære skjønner jeg;)

    SvarSlett
  4. Nydelige LOer dette her :) og ei søt lita jente du har :)
    Var du med inne på Papirgleder? synes jeg kjenner igjen bildet av deg :)
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Jet var med på papirgleder ja :D

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -