onsdag 9. mars 2011

Finding my way - kurs hos Big Picture

Jeg har meldt meg på ett kurs hos Big Picture Classes som heter Findingg your way.
Det går ut på at man i en periode på 8 uker skal scrappe en LO om dagen.
Jeg er endelig i gang, og her er min første LO + en som jeg endelig fikk ferdig :) Takket være kurset =)

- Vakker - 



Matriell:
Hvit bazzil, Sherbert Glimmer mist, Thickers i skum, Blonder fra Papirloftet
Papirswirl fra My mind eye, alphabet soup, papirbord, ticket fra 
Tim Holtz
 

- Smil -


1 kommentar:

  1. Så nydelige LO`er du har laget, Mari:) Kjekt å endelig få ferdig slike ting som har lagt en stund:) og fantastisk å få inspirasjon og motivasjon til å lage LO`er:9 masse lykke til med kurset:) Klem fra Bente:)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -