mandag 11. januar 2010

En LO og ett kort!

Er rusten på LO laging så jeg spurte etter en utfordring på BV- hobbyforumet, jeg fikk flere men begynnte med den første, fra smash, det var å lage en clean and simpel som denne.
Den finner du også på bloggen til Smash Dette ble en ren lift, tusen takk for inspirasjonen Smash!!

Her er min utgave!







Jeg lagde også ett kort i hui og hast på lørdagkveld, til Kortkonk #1 på hobbyforumet.
 Slik ble det seende ut!



Fremsiden :)



Innsiden :)

Baksiden



Stempeltrykket er fargelagt med proMarkers!








Retroblomster på innsiden elsker de  <3


 

4 kommentarer:

  1. Morsom og fint kort...Likte den veldig godt...:oD

    Synes også LOen rett og slett var nydelig...Liker clean...:ob

    SvarSlett
  2. Så flink du er Mari - papirkort- og scrapping tar jeg meg dessverre ikke tid til lenger...

    SvarSlett
  3. Pssst - vil gjerne gi deg en award - den ligger på bloggen min ;)
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  4. kjempe fint kort du hadde laget... LOen var og veldig fin..

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -