fredag 15. januar 2010

Award!

Jeg har fått award av Linda aka Myrini har du ikke vært innom bloggen hennes anbefales det!!

Med awarden følger det noen punkter:

1. Kopier awarden på bloggen din.
2. Link til personen som gav deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres så de får vite om awarden.

Så var det syv interessante ting om meg da.. Tja... hva syns dere er interessant tro?

1. Jeg synes det er supert å være mamma til lille Karoline (5 mnd)
2. Jeg elsker å lage kort og annet og gi bort for å glede andre!
3. Jeg har gjenoppdaget gleden ved å lage LO'er med papir og lim i stedet for data.
4. Jeg er er fast tilhenger av Home and Away... (enda...)
5. Jeg eeelsker sjokolade *mmm*
6. Jeg liker å se klissete romantiske komedier!
7. Jeg er gammel speider.

Jeg vil sende denne awarden og utfordringen videre til:

- Ane
- Pia
- Bente
- Newbee Scrapper
- Annie_76
- Wibecke
- Lene Marie

2 kommentarer:

  1. Heia Mari.
    Så artig å se at du tok utfordringen ;)
    Her i huset er det jentutten (spesielt Vivildtuppa) som har oppdaget gleden ved papirscrapping. For min del blir det fremdeles for mye rot - datascrapping er og blir min greie.
    Home and Away fulgte jeg lenge med på, men nå har jeg ramlet av..og - utvannet speiderblod renner også i mine årer - alltid beredt!
    God helg!
    Klæm

    SvarSlett
  2. Hei på deg, Mari:) Tusen takk for awarden jeg har fått av deg:) Skal få gjort noe med den i helga. Tusen takk for kommentar i bloggen min. Du kan tro jeg har surfa etter babyalbumet til deg. Husker ikke hvor jeg kjøte mitt, men fant til deg på TreL.no. Klem:)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -