torsdag 15. juni 2017

Embossing! - DT-bidrag

Tenk at vi er halvveis i juni alt! Her på vestlandet har vi ikke sett stort til sommeren enda, men håper den dukker opp snart. I Nordsalten Hobbyklubb vil vi i dag minne om den kjekke utfordringen vår, som vi har gående nå i juni. Ta en tur inn og kikk på midtveisinnspirasjonen! Temaet denne gangen er Embossing. 
Vi har vært så heldig å bli sponset av Papirdesign denne gangen, med fine ark til DT- teamet og lekre mønsterark i premie til vinnere.




Denne gangen har jeg laget babykort, men noen ett av de fine arkene fra Papirdesign. Ett nydelig dus blått ark med stjerner på som jeg syns var så fin. 



På kortet har jeg også brukt et nydelig blå bazzil, blomste fra WOC, stanset ut en swirl i hvit bazzil og den nydelige hjertediesen fra Kort og Godt i blå speilkartong.




Siden temaet denne gangen er embossing har jeg valgt å bruke ett embossingpulveret Frantage fra Stampendous. Det er i hvitt og gull, med blått glitter i. Så det passet perfekt til dette kortet.





Inni er det enkelt pyntet med mønsterark, ett lite tekststempel, og hjerter fra utstansingen av hjertediesen til fremsiden. God plass til å skrive en personlig hilsen til en prins og foreldrene,




Jeg håper du vil ta turen inn i Nordsalten Hobbyklubb sin blogg og se på alle de lekre DT- bidragene som er laget til denne utfordringen. Så håper jeg du blir inspirert nok til å lage ett bidrag til utfordringen vår. Hovedinnlegget finner du her





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -