tirsdag 9. mai 2017

Konfirmasjonskort

I år har jeg laget endel konfirmasjonskort, og i dag har jeg lyst å vise frem ett som jeg leverte sist uke. Det var en veldig kjekk utfordring, hvor stikkord til konfirmanten var Chanel, høye hæler, sminke, musikk og fargetema for konfirmasjonen var svart og hvit.  Slik ble kortet.

Det ble ett staffelikort, de er så kjekke å ha stående på gavebordet. 
Her har jeg tatt inn  litt rosa, i form av mønsterark og blomster, i tillegg til hovedfargene Svart og hvitt.



Kortbasen er laget i svart bazzil med hvit bazzil og mønsterark fra Maja Design som dekor. Jeg er veldig glad i lag på lag på mine kort, noe som syns veldig godt på dette kortet. Jeg fikk også brukt den nydelige hjertediesen fra kort og godt. Blomstene her er fra WOC kirsebærblomstene var hvite, de har jeg farget med svart promarker. Stempelet er fra kort og godt og halvperler fra Staz.



Jeg syns staffelikort egner seg utrolig godt å gi bort til konfirmanter, dåpsbarn, bryllup og andre dager hvor man har gavebord, for det står så fint, så kan alle lett se kortet, mens den personlige hilsenen blir gjemt bak fremsiden, om man ikke ønsker at alle skal se den.
Innsiden har jeg pyntet med ett veldig fint tekststempel fra kort og godt, samt, hjertene som ble trykket ut når jeg brukte hjertediesen til fremsiden.



Her kan du se hele innsiden på kortet, det store skrive feltet er til en personlig hilsen, det har også blitt pyntet med tre hjerter som ble til overs etter å ha brukt hjertediesen. 


Jeg håper du likte kortet mitt, kjekt at du kikket innom bloggen min.

Jeg ønsker å delta på følgende utfordringer med kortet mitt:
Scrappelyst - Feiring
Hobbygarasjen - Blomster






2 kommentarer:

  1. Et flott kort i fine farger 💙
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  2. Stilig motiv og flott med rosa og svarte
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -