mandag 1. februar 2016

Bursdag!

Denne gangen har vi i Nordsalten hobbyklubb fokus på BURSDAG! Vi har laget bursdagskort til jubilanter i alle aldre, og har blitt sponset av Rubber Dance Stamps med lekre motiv og tekststempler! 

Her er mitt kort laget med bretteteknikken tesa.

Jeg har bare laget ett kort i denne teknikken før og fant ut det var på tide med ett til. Det er en enkel bretteteknikk som jeg syns gir ett skikkelig lekkert resultat!
Jeg fant fremgangsmåten hos Kristina!


Jeg har brukt bazzil vanilla og mønsterark fra den lekre serien Enjoying outdoors fra Maja Design! Fargene på dette regnbuearket var rett og slett til å bli glad av! Jeg valgte å hente opp den lilla, ved bruk av lilla bazzil.
Det kule stempeltrykket er fra Rubber Dance Design!


Her har jeg tatt av tagen som gir kortet en fremside, mange bruker også den for å holde kortet igjen, men jeg har valgt ett fint bånd som hjelper å holde kortet helt lukket. 
Blomstene er fra WOC



På innsiden er det plass til stort skrivefelt samt event pengelomme på en av sidene.



Håper du tar turen innom hos Nordsalten Hobbyklubb og ser på alle de lekre bursdagskortet DT teamet har laget!


1 kommentar:

  1. Hei Mari!
    Tusen takk for det flotte bidraget du har laget med stemplene mine! Jeg har ikke sett en slik bretteteknikk før, men det var skikkelig stilig. Nydelige farger!
    ♥♥♥

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -