onsdag 1. april 2015

Vertinnegave


Vi er kommet til 1.april og det er klart for ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb. Temaet denne gangen er vertinnegave. Ta en kikk inne på nordsalten for å se alle de flotte vertinnegavene som DT-teamet har laget. 


Jeg har valgt å lage en vertinnegave bestående av kort, og en gavepose med frøposer og stikkettiketter, til en hageglad venninne.

Jeg har brukt kartong i dus grønn og vanilla, samt nydelig ark fra pion.


Jeg har brukt ett motivstempel fra Sarah Kay, og ett lite tekststempel fra kort og godt.
Mønsterpapiret er fra Pion design og alle blomstene er fra WOC,


Inni har jeg også brukt mønsterpapir fra pion design, og tekststempel fra papirdesign. Mitt personlige stempel er fra Papirgleder.

Også på posen har jeg brukt ett herlig stempel fra Sarah Kay, og blomster fra WOC, Herlige dies fra Marianne design, trillebår, vannkanne og ett tre i potte. Sommerfuglene er stanset ut med en 3 i 1 punch fra Martha Stewart. Jeg har stanset hull i gaveposen og brukt en gelantinplate som vindu, slik at man kan se hva som er inni posen. Stikketikettene er laget av bazzil og grillpinner.  

God påske!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -