mandag 2. mars 2015

Min helt - Herre/guttekort



Her er ett av kortene jeg laget på papirfesten i helgen. Dette ble laget på søndag, etter at Kort o Mania la ut sin nye utfordring. Jeg har hatt en tøff høst og vinter, men har savnet å være medlem av ett DT-team, så når jeg så at de søkte etter flere medlemmer i sitt team, fant jeg ut at jeg ville søke.

Oppgaven var denne skissen, og min tolkning av skissen.




Kortet er laget av bazzil smoothies i fargen craft, og ett gammel rødt og brunt bazzil ark med store rundinger. Bildene er fra north star stamps, det er også sugerørene. 



Innsiden er pyntet i samme stil som utsiden, enkelt med små detaljbilder. 





Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet.
Kort o Mania - Utfordring #125  Skisse

5 kommentarer:

  1. Hei på deg, vennen min :)
    Så stilig kort :)
    Digger at du vil søke DT igjen.
    Du er så dyktig.
    Heier masse på deg.
    Stor klem, Bente

    SvarSlett
  2. Så stilig kort! Enkelt men tøfft! Takk for du deltar hos kort o mania! Lykke til med dt søknad ;) klem

    SvarSlett
  3. Så stilig kort! Enkelt men tøfft! Takk for du deltar hos kort o mania! Lykke til med dt søknad ;) klem

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort Mari :-)
    Flott kontrast mellom craften og det røde.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Kort`O`Mania.
    Lykke til !!

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
  5. Så stilig kort!! Takk for du er med på utfordringen hos oss i Kort’O Mania.
    Lykke til. Også lykke til med DT- søknaden.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -