fredag 7. juni 2013

Babykort og topp4!

Først av alt HURRA jeg har fått min første topp 4 plassering noen gang, hos Sketchy Colors! Er veldig glad for det!


Så over til to nye kort, en venninne ringte og bestilte to nyfødtkort til jente, og dette ble resultatene :)
Det øverste kortet leverer jeg til card and scrap sin utfordring #56 - bruk blomster


Her har jeg brukt ett ark fra My minds eye, hjertedies fra nelly snellen, dobbel hjertepunch fra MS, stempelet er fra Magnolia, og blomster fra WOC og kort og godt. 




Teksstempelet er fra kort og godt. 


På innsiden har jeg brukt en dies fra memory box.


Så over til kort nr.2 


Her har jeg brukt mønsterark fra Magnolia, dies fra spellbinders, blomster fra Prima, punch fra MS og blonde og tekststempel fra kort og godt. Stempelet er ett digistempel fra Sugar Nellie.





Trykket er fargelagt med oatmeal, blush og pastel pink til hudfargen og baby pink og rose pink ellers. 






4 kommentarer:

  1. Nydelig og sart kort,
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring :)

    SvarSlett
  2. Så søde og fine!

    1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med topplasseringen! Og så er det to nydelige babykort du har laget! Så søte!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Nydelige babykort! Masse fint her inne. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, velidg koselig:)

    Klemmer fra Camilla

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -