onsdag 24. april 2013

Strilascrappen!

12-14.april var det endelig duket for Strilascrappen på Hjelteryggen!! Det nye i år var at vi var der en HEL helg og det var helt fntastisk!!

Her er det jeg laget i løpet av helgen... LO'en jeg er minst fornøyd med er resultatet av en times speedscrap.... men det ble da noe *hehe* Ellers var jeg på to SUPRE kurs med Linda og lagde to lekre kort og en LO :D


Fredagens LO

Klarer du det?


Her har jeg brukt Dylusions spray, washi tape og litt glimmermist. Stjernene er en dies fra nellie snellen. 

Karoline blåser ut lysene på prinsessekaken til 3 års dagen.




Vi fikk en speedscrap oppgave i løpet av lørdagskvelden, og slikt er alltid kjekt, denne gangen var det en skisse. og slik ble min løsning.... er ikke helt fornøyd gitt... muuulig den overskriften blir erstattet med finere bokstaver etterhvert :)


Kortkurset med Linda Brun var kjempe gøy! Vi brukte dylusions sprayer og stempler og hadde det fantastisk morsomt! Slik ble mine to kort, likte definitivt teknikken på kort nr 2 best :D





Her har vi på jenta og hjertene sprayet dylusions på en akrylkloss, for å så ha brukt vannpensel til å male trykket med. Bakgrunnen er laget på teknikken vi har brukt under. Ved bruk av 3D puter får kortet en kjempe flott effekt!







Her har vi brukt to farger på hvit kartong og fått frem en fin fargeblanding, så har vi stemplet oppå og klippet ut stempeltrykkene, dette var teknikk jeg likte utrolig godt. Det var kjekt å lære en ny måte å fargelegge på, hvor man ikke måtte være så "forsiktig" og nøye.

Historien om Karoline og sine elskede "duttier"




Til slutt LOen jeg lagde på LO kurset til Linda, det var knall gøy! Her tok vi ett mindre pent mønster ark og hadde lag på lag med div. medium, avispapir o.l. Vi brukte metall og effekt snø. Dette var nok en stil jeg forelsket meg i denne helgen og har fått kjøpt inn alt jeg trenger, så det blir nok flere slike LO'er fremover, faktisk har jeg en som er nesten ferdig allerede! Håper virkelig jeg får mulighet til å gå på kurs med Linda, dette var mitt 2 og 3 og jeg har elsket alle så langt! Makan til kreativ og dyktig dame skal man lete lenge etter!
Anbefaler alle å ta en tur innom siden hennes og kikke http://www.lindabrun.com/

Her er LOen min til slutt :)














2 kommentarer:

  1. Så mye flott du fikk laget! Kurs er kjempegøy, for da får man så mye inspirasjon og nye ideer! Den nederste LO-en er skikkelig lekker, og kortene knalltøffe!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for utrolig flott tilbakemelding Mari. Alltid like kjekt å ha deg med på kurs og veldig kjekt at du har blitt bitt av mixmedia basillen. Gleder meg til å se mer av det flotte du lager. Ønsker deg en flott og kreativ helg.!
    Linda

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -