fredag 12. oktober 2012

Julemesse

For første gang skal jeg i år stå på julemesse med kortene mine. Jeg er veldig nervøs og spent, men det gavn meg vertfall en kickstart når det gjaldt kortlagingen min :) Her er det jeg har så langt :)

Ett gratulasjonskort lagd med ett av mine favorittark, fra october afternoon.

Matchene gavepose


Ett 10x10cm gratulasjonskort

ett 10x10cm julekort 


Ett vanlig 15x15cm julekort


Min favoritt fargekombinasjon til årets julekort











Ett rosa og brunt gratulasjonskort, stempeltrykket er fagelagt med ditressmarkers og vann



Dåps, baby eller gratulasjonskort i en herlig rosafarge.







4 kommentarer:

  1. Åhhh så mange fine kort Mari... Disse kommer til å forsvinne fort, så her må du bare henge i og lage kort altså :)))

    KLem!

    SvarSlett
  2. Nydelige kort! Du er kjempeflink, og det er så kjekt og inspirerende å se det du lager!
    Klem <3

    SvarSlett
  3. Så mange fine og koselige kort du har laget.

    SvarSlett
  4. Så nydelige kort du har laget Mari! :)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -