tirsdag 13. september 2011

Resultatene fra Scrapperally!

9-11.september deltok jeg på Scrapperally på Sola Quality Airport Hotell, Stavanger.
Det var knall kjekt og jeg fikk ett skikkelig kreativt kick!
Her er resultatene fra helgen!


Lørdag kveld var jeg på kurs med Anne Bodil  det var kjempe kjekt! Vi lagde tri shutter card med eske til!

Esken med kortet inni

Kortet ble ett velkommen til verden kort

Jeg syns kortet er nydelig, uten å være så vanskelig å lage.


Fremsiden


Litt detaljer.





En tag





Så ble det lagd mest LOer!



Snuppå!







På tur, trygg på pappas rygg





Pappas fang






Ha hatt på






HØYT i sky




Journaling inni skyene :)





Eg har tola!


























2 kommentarer:

  1. Så masse flott du har laget på treffet, vært skikkelig kreativ!!

    Klemmer fra Plundis

    SvarSlett
  2. wow..så mye nydelig du har laget! Skulle gjerne sagt litt om alle, men frykter for at dette innlegget ville blitt fryktelig langt da ;) Vesla di er så nydelig!

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -