fredag 15. juli 2011

DT-bidrag - NordSalten hobbyklubb - Skisse

Da er det klart for ny oppgave hos NordSalten hobbyklubb, denne gangen med en flott skisse!!
Stikk innom NordSalten hobbyklubb og ta en kikk på oppgaven og de flotte DT bidragene!


Her er mitt DT- birdag, jeg har lagd ett joy fold kort.


Vi ble sponset av Kenny K og jeg har brukt Rock dude

Jeg har brukt papirer og metallpynt fra Tim Holtz, og litt bølgepapp og hyssing.

Jeg har fargelagt trykket med akvarellblyanter


Joy Fold kort.



7 kommentarer:

  1. Stilig herrekort;) Er så kult det stempeltrykket. Må se å bruke mitt også snart;)Liker godt hyssingen, bølgepappen og TH tannhjulet;) Klem Bettina

    SvarSlett
  2. Knalltøft mannekort! Skikkelig stilig det motivet, kjempebra fargelegging!

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Kjempe tøft kort, stilig med bølgepappen og utrolig herlig stempel motiv :)

    SvarSlett
  4. Han er så stilig han mannen der altså!
    Tøfft mannskort!

    SvarSlett
  5. Knalltøfft kort! Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  6. Han er så tøff han her.....
    Skikkelig deilig mannekort, med fine røffe detaljer!!

    SvarSlett
  7. Kjempetøft kort!! :-)
    Hilsen Pauline

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -