søndag 26. september 2010

Scrappekrigen oppg. 2, 3 og 4!

Jeg har jo helt glemt å poste bidragene mine til de tre rundene i scrappekrigen som er ferdige.
Men her kommer de alle sammen!

Scrappekrigen er på Babyverden sitt hobbyforum.
Her er mine LO'er til runde 2, 3 og4.


Scrappekrigen oopg. 2, her var oppgaven en skisse.

Scrappekrigen oppg 3, også en skisse =)



Scrappekrigen oppg.4 Her skulle man ha rød gul eller blå som hovedfarge, ha med 3 bånd i forskjellig bredde og 10 knapper. Det er vel det bidraget jeg liker MINST så langt....

Så var det kortene jeg har levert inn:

Scrappekrigen for kort oppg. 2, her skulle vi scrappe etter en skisse, det var ikke lov å ha med stempeltrykk og hovedfargen skulle være grønn....


Scrappekrigen for kort oppg. 3, her skulle vi lage ett tri fold card og ha med følgende
- ensfarget Bazzill som base
- 1-2 ulike mønsterark/ensfarget Bazzill til dekor
- minst en sommerfugl/blomst
- et dikt/ hilsen 


Scrappekrigen for kort, oppg 4, her fikk vi også en skisse, så skulle vi bruke masse lilla.

Litt detaljer


1 kommentar:

  1. Så flotte LOer og Kort! Likte veldig godt det lilla kortet! Du e skam flink :)
    Klem Klem

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -