lørdag 15. mai 2010

Bursdagskort og venninnekort.

Da har jeg endelig husket å ta bilde av det jeg lager igjen å har litt å vise dere, har mer på lager men det kommer når jeg har pakket opp kofferten.
Har vært hos Ane i to uker, så da fikk jeg laget litt når vi satt i kjelleren på kveldene :)

Bursdagskort til Ane


Staffeli/easlekort

Her har jeg brukt ark fra Prima og de rosa blomstene er også fra prima,
metallpynt fra Kort og godt, mullberry roser og min elskede pinne punch.



Så ett kort til en nettvenninne

Også ett staffeli/easlekort

Blomster fra papirloftet og mullberry roser, martha stewart punch og arket husker jeg ikke hvor jeg har fra.


En toffifee eske




5 kommentarer:

  1. nyydelige kort og esker!!!
    du har dreisen på vintage syns eg :)
    herlige farger!!
    å spessielt takk for d fysta kortet :D

    SvarSlett
  2. Nydelig, rett og slett nydelig!

    SvarSlett
  3. Disse var kjempefine, alle tre! :D

    SvarSlett
  4. Nydelige kort og toffifee eske:)

    SvarSlett
  5. Ååå, så flink du er, Mari:) Utrolig kreativ er du:)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -