lørdag 5. september 2009

Tar du utfordringen?


Hva ville du sagt om kjæresten var utro? Skal det ikke mel i oppskriften?

Hva sier du alltid til din beste venn? Ok. Tenkte meg innom ein kjapp tur.


Hva er det første du sier om en kompis blir påkjørt av en buss? Godt å hørra, kos dokken masse med prinsesså.

Hvilken sms har du blitt mest glad for ? Hei snuppa! Du er vel ikke tilfeldigvis på nett?

Hva sier du til foreldrene dine før du går og legger deg? Kjekt med hyggelige naboer da :-P


Hva ville du ropt ut dersom du fikk en million? Jo, men jeg har ikke vært på mailen min på ett par dager. Hehe.


Hva vil du si til Gud om du møter på han? Takk for det. Glede oss t d.



1. Finn frem mobiltelefonen din

2. Gå inn på innboksen

3. Lukk øynene og bla nedover - stopp etter du har telt til 5 (hold knappen inne) og gjør det på alle spørsmålene

4. Skriv den første setningen under hvert spørsmål.

5. Link til bloggen som utfordret deg:)

6.Utfordre noen selv


Jeg ble utfordret av Ane


Jeg utfordrer!

Henriette

2009-baby

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -